Friday 28 March 2014

59 Tahun - Burfday Boy

Hi uolllssss... Salam....

Pelik kan tajuk post sya kali ni.. "59 tahun - Burfday Boy" hehehhe.... Sbnarnya Mam Besar kami telah berpakat dengan staff balai polis Kundang utk buat "Surprise Burfday Party" utk Ayahanda kepada Mam Besar kami... (Abih tu ape kena mengena lak ngan balai polis kundang..?) hehehe... da ayah dia ketua polis kat sana kan... so buat la kat sana...

Apapun, menjadi juga laaa surprise kami even ada cacat2 ckit, normal laaa kan bila buat surprise party ni.... Apapon, yg best nya, aku xde gambar... sbb aku pegang camera sepenuh masa... weeeiiiiii aku beli baju baru tu... semata nak ikut tema, jahat korg x amik pic aku kan... hahaha.. xpe.. yang penting mlm tu aku kena sembur kek kat muka dan rambut aku... weii bkn aku la burfday boy.. hahaha... Tapi Burfday Boy sebenar pon kena gak... hehehe.. Jom la kita round2 tgk pic2 yg sempat aku ambil....

Happy Burfday Ayah

Ni la salah sorg org kuat ICS

Dah siap semua....

Peace yoo.....

Wajah-wajah hitam merah

Haaaaa sebak seketika Birthday Boy

Eh eh kena tiup juga ke.....?

Jom potong pic sendiri....

Sempat juga memberikan ucapan

Hadiah dari Staff

Nah ayah....

Jon, apa kat dalam tu...?

Rancak berbual

Setelah penat, skg masa tuk makan..

Amboi Mam n Dad Beso ni... sempat jugak pose..

Ni lah barisan polis utk balai Kundang

Haaaa ni yg aku x suke ni, akuuuuuu jugak xde.. hehehe.....

Helooooowww nak duet pandang la mata baru romantik... hehehe 

Jahat kerja korg kan... nak atur strategi tuk kenakan burfday boy

akhirnya kena diri sendiri... hehehehehe....

No comments:

Post a Comment